De ce specialistii în vanzari au început ca telesales

poza advertorial 1

5 motive să alegi un job în telesales



Vânzarea unui produs sau a unui serviciu este întotdeauna o sarcină dificilă. Vânzarea unui produs sau a unui serviciu la telefon în cadrul așa-numitelor cold call-uri este și mai grea fiindcă, cel mai adesea, clienții au tendința de a spune că sunt ocupați și întrerup apelul.

Cum te poți transforma dintr-un operator telesales într-un specialist în vânzări de succes?

1.  Stabilim o relație cu interlocutorul in ”detrimentul” vânzării propriu-ziseExpresia favorită a clienților este ”Nu sunt interesat!”, o știm cu toții. Însă cum contracarăm acest lucru? În loc de mini-discursul de început, cu prezentarea companiei, a produsului etc., focusați-vă pe problema pe care o rezolvă produsul/serviciul oferit.
  1. Nu intimidăm interlocutorul
Majoritatea operatorilor Call Center obișnuiesc să vorbească repede, cu intenția de a oferi cât mai multă informație clientului într-un timp foarte scurt. Însă rezultatul aproape niciodata nu este o vânzare, deoarece clientul se va simți ”încolțit” iar decizia acestuia de a cumpăra sau nu produsul/serviciul prezentat nu se bazează doar pe informațiile prezentate.
  1. Credem în ceea ce vindem
Studiile au arătat ca aproape 70% din oamenii din vânzări nu ”închid” datorită fricii de a fi refuzați. Lipsa pregătirii, neînțelegerea produsului/serviciului pe care îl vindem, lipsa de atenție în cadrul discuției cu clientul potențial sunt factori care duc la neadresarea întrebării finale și astfel, la pierderea unei vânzări.
  1. Pregătirea scenariului
Indiferent de produsul sau serviciul pe care il prezentăm potențialilor clienți, trebuie să știm ce și câtă informație oferim la telefon. Vânzările la telefon pot fi dificile pentru că potențialul client își bazează decizia pe informația primită de la operator: prezentarea produsului/serviciului trebuie făcută în așa fel încât clientul să-și poată imagina produsul/serviciul respectiv și, în același timp, să nu conțină prea multă informație care ar putea crea confuzie.
  1. Eficacitate și personalitate
Atunci când suntem emoționați avem tendința de a vorbi repede, ceea ce în domeniul telesales nu este un lucru bun. Pronunția clară și ritmul mai lent îi va ajuta pe potențialii clienți să înțeleagă produsul/serviciul prezentat. În același timp, trebuie să ținem cont că nu suntem față în față cu clientul si trebuie să-i transmitem acestuia o stare de bine. Cum facem asta? Zâmbind, lucru care se va reflecta în tonul pozitiv al vocii.

Este necesar să ne amintim că informația oferită la telefon ”consumă” atenția clientului: cu cât oferim mai multă informație, cu atât mai puține șanse avem să ”închidem” vânzarea.

Perseverența este calea spre succes! Și tu poți deveni un specialist în vânzări!



www.elicom.ro
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

CLADIM PARTENERIATE PE VIATA!